Äntligen

Fick bilen hade en jätte trevlig pratstund med mekanikern blev inte så dyrt som jag trodde skönt att något är bra i ens liv ialla fall... Och dessutom blev man hembjuden på kvälls middag av min syster som hade gjort en väldigt god lasagnen...
Fast ändå känner jag en ensamhet vet att många av mina vänner jobbar och är trötta på kvällen men ibland känns det som de undviker en istället hmm vet ej hur man ska tolka det hela....
Tänkte göra samma sak som andra gör emot mig!!!!
Om man gjort sina vänner något så hoppas jag att de kan tala om det för mig för som sagt är jag känner mig väldigt ensam.....

Ja jag är gnällig och jag har rätt att vara det nej livet är inte alltid rättvist jag vet men är trött på att det hela tiden ska gå åt skogen med allt när ska min lycka komma när ska min lycka ske det undrar jag verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0