Välkomna till min blogg



Detta är jag och min lilla ängel tänkte berätta lite om vad min blogg kommer att handla om och jag hoppas att jag inte tråkar ut er allt för mycket =0)
Min blogg kommer handla om bla hur det är att bli mamma och om hur man trodde att det skulle bli. Sorg, glädje kommer den med att innehålla . Resor och utflykter och så klart mina drömmar och mål här i livet, och så kommer det att innehålla en del bilder med..
Det ska bli skoj att dela med sig lite om mig själv och mitt liv =0)


Kommentarer
Postat av: Ewa Pedersen

hej vad kul att du har skaffat dig en blogg.. ska bli kul att läsa om dig och din lilla söta dotter..

kram

2010-09-21 @ 23:10:56
URL: http://fabianmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0