Min skatt mitt liv mitt hjärta min älskade dotter


När jag fick veta att jag väntade dig blev jag så lycklig det var som en gåva sänd från ovan en speciell gåva en riktig kärleksgåva. Längtan efter att få ha dig i min famn var stor och du kom med väldig fart. Då är orden lycklig förlite att använda av den känslan jag hade har när jag fick dig i min famn. Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Nu när jag ser på dig och du ligger och sover så fridfullt kan jag inte låta bli utan måste se på dig lysna på varje andetag du tar och bara njuta av att du finns i mitt liv.

Varje sec minut timme dag månad år jag har med dig är värdefull för mig du gör mig hel och jag älskar att du finns hos mig...
Så stolt jag är över varje ny sak du lär dig det är så roligt och så spännande att uppleva Tack älskade dotter för att du finns hos mig .
Hjärtat mitt du är så härlig person du ler och skrattar du flörtar och leker och när tröttheten smyger sig på vill du upp i mammas trygga famn för att komma till ro och sova en liten stund.
Lilla vän tiden går så fort och du och jag med den önska att den stod stilla ibland njuter att få se och vara med dig varje dag det känns bäst så...
Min älskade dotter Ellenora Amelia Månsson du är mitt hjärta mitt live mitt allt du är den finaste diamant som man någonsin kan tänka sig det dyrbaraste och värdefullaste jag har....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0