Saknaden är stor älskar dig pappa

Tänk om min dotter hade fått träffat sin morfar. Saknar min pappa han finns alltid i mina tankar för tre år sen togs min pappa ifrån oss oväntat och plötsligt. 2007-04-15 dog min pappa 51 år gammal oväntati en hjärtinfarkt min mamma gjorde allt för att rädda honom men det gick inte. Var på jobbet det var en varm vår dag och jag hade lunch prata om att å vilken härlig dag då kan pappa och jag övningköra på motercyklen just när jag sagt det fick jag mitt värsta samtal någonsin och dagen som var så ljus fylldes av mörker min mamma var det som ringde hörde att hon var ledsen väldigt ledsen hon bad mig komma hem för att pappa hade dött...
Kunde inte tro vad som just sades önska av hela mitt hjärta att det inte var sant. Men det var det kommer ihåg dagen som om det var igår och tänker ofta på min pappa...
Hade önskat att han hade fått träffat min lilla underbara dotter...

"Min pappa är en ängel nu med vita vingar och en tiara av rent guld han sitter på ett fluffigt vitt moln och vakar över oss"

Min pappa fick bli 51 år och fullt frisk, men hans hjärta ville inte slå längre. Tack för dem fina, härliga, kärleksfulla lärorika åren vi fick tillsammans med dig hade önskat att vi hade haft dig längre hos oss pappa. Det gör så ont det är mycket än som du skulle hinna med att göra innan du lämna oss se din minsta dotter komfimeras och ta studenten, Lämna över oss när vi ska gifta oss och få se dina barnbarn men tyvärr så fick du inte det.
Mamma och du är mina förebilder hoppas jag kommer vara lika bra förälder som ni är...

Tittar på Ellenora och tänker hon ska också få ha sin pappa nära sig och hos sig. Precis som jag fick även om det är annorlunda så önskar jag det för henne. Jag hade den turen att ha mina båda föräldrar hos mig och det vill jag att min dotter ska få chansen att ha med. Kan inte tänka mig hur det hade känns om jag inte hade haft den turen man behöver båda sina föräldrar och de får en till att känna sig hel....

Älskade pappa hoppas du har det bra där du är nu...

Till er andra vill jag säga att var rädda om varandra lev för dagen här och nu glöm och förlåt varandra och ta vara på stunden ni har tillsammans den är värdefull och försök glöma och förlåta saker. Annars kommer ni aldrig förlåta er själv. Jag är glad att pappa och jag hade fått tillbaka den goda kontakten innan han lämna jorden...
Låten jag valt är en sång vi sjöng för han engång när han kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0