Norge, Bergen

Var i norge bergen 2009-03-23 och stannade till den 29 mars 2009. Åkte till norge för att komma hemifrån ett tag och för att få lite semester. Min dotters pappa bor i norge bergen han har visum där är ursprunglingen från turkiet. Vi träffades året innan den 23/5-2008.
Han kom till bussen som jag åkte med och visade var mitt hotel låg. Det låg inne vid hamnen väldigt fint var det och mysigt.
bilden är tagen på mitt hotelrum och detta är Yildirim men han kallas för Mario.

Det var väldigt härlig omgivning och natur var mycket ute och gick maten var väldigt dyr så jag köpte frukt och i bland blev det kebabrulle som kosta normalpris åt en gång ute på resturang kina resturang vilket kosta 299 kr norska svin dyrt men det var det värt..
Gick på mini zoo med djur från havet älskar ju djur så det var inget snack om det.

Yildirim gick på kurser så man var ganska mycket ensam men han kom då han hade lunch och sluta ibland kom han innan han började på morgonen. Trivdes att vara själv hade ingen plan på att han skulle hålla mig sällskap men han ville vara snäll.
Vi prata en hel del om det som varit och vi rede ut det mesta och det kändes jätte bra efteråt och hemresan och hemma igen då mådde jag betydligt bättre än vad jag hade gjort innan resans gång.Yildirim följde mig till busen och såg till att jag hann med den för hans del kändes det nog ganska tungt att man åkte. Ser ut så iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0