Stolt

Är så stolt idag tog min lilla dotter sina första fem steg utan att hålla sig i något oj vad glad man blir en helt underbar känsla och en känsla av att min dotter börjar bli stor tänk hon är 10 månader nu och snart kommer hon att springa omkring här yes jag längtar älskar min underbara dotter och så roligt att det hände hemma hos min mamma och syster så jag kunde filma det=0)...
Skickade filmen till hennes pappa och ringde min mormor tala om det för min bästa vän ja man e så himla stolt...

Kommentarer
Postat av: ewa

Hej vännen..

Jag minns hur det var när min första(johan) tog sina första steg.

det är 18 år sedan nu.

man ville berätta för hela världen...

kul lilla damen blir stor....

kramizar

2010-10-27 @ 00:21:46
URL: http://fabianmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0