Oktober snart slut

Trodde inte jag skulle känna så här men allt som hänt under två års period kommer i kapp mig... Jag blir ledsen för inget och mår inte så bra har ångest och är orolig men inte konstigt då förra året för mig inte blev som jag hade önskat och nu hinner det ifatt mig igen alla minnen eftersom det är den där mörka perioden önska jag slapp känna som jag gör men svårt så himla svårt. Mina drömmar var att vara lycklig och ha det underbart för jag har ju världens goaste tjej i mitt liv och det är jag överlycklig för men ändå kommer känslan av olycka tillbaka smärta sorg och förtvivlan jätte jobbigt är det. Jag ser inte fram emot att fylla år längre vill hälst att november och december bara försvinner snabbt men samtidigt inte för i december fick jag ju hålla min älskade söta dotter i famnen för första gången och jag fick mysa och känna en så enorm glädje så den dagen hon föddes få gärna komma nu. Vet att min familj gör allt för att jag ska må bra och vara glad och det känns bra att vara med dem men mina andra förtryckta kännslor jag har kommer då min dotter sover och min familj är hos sig...
Illska och sorg känner jag övergivenhet och otrygghet då men varför vilken anledning kan man tänka jag vet och jag önska bara att jag kunde finna ro i min kropp jag vill inte ha det så här jag vill inte känna på detta vis och jag vill inte känna orättvisa och oförstående...
Jag önska jag blev förståd jag önska att det gick att finna ro funderar starkt att göra en själsresa för att rensa ut allt och få ett slut på mina mörka känslor jag som brukar känna glädje jag som bruka önska och vilja göra något roligt till halloween och Julafton måste bli bättre vill ju inte att min dotter ska tycka att detta är en hemsk period nej tvärtom jag vill att hon ska ha samma glädje och väntan på julen och känna att det är den bästa perioden i livet bland annat och visa hur roligt och spännande det är när jultomten tittar in och delar ut packet och att man sitter och myser och äter gott och är omgiven av kärlek glädje och frid så som julen ska vara....

För att kunna göra det måste jag ju själv må bra och få tillbaka den känsla att på julaftonen sitta vid tven och se kalle anka och höra benjamin syrsa sjunga och se vem det nu blir tända ljuset osv....
jag måste bara skriva av mig lite jag hoppas inte någon missuppfattar detta.                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0