Dagens på hit

Idag var det dags att träffa alla mysiga och trevliga mammor igen det var fler än Ellenora som hade varit klumpig som tur var så syntes det inte på min lilla dotter som på de andra barnen..
Ellenora skulle bita i sängramen på min säng och halka blodet forsa från munnen på henne hon blev mäst rädd men jag var den som blev ledsen igår kväll hände detta och jag kände mig så hemsk men när jag skulle se i hennes mun bet hon mig mest och i dag när vi var på västanvinden så fick vi gå tidigare för att vara hos tandläkaren Ellenoras första besök hos tandläkare hon tyckte inte det var något men visa munnen lite och tandläkaren sa att hon inget kunde se och att det var nog inte så farligt men att jag måste ta kontakt med försäkringen för att i framtiden om det skulle vara något..
På västanvinden blev det lite dramatik usch så leskit en av barnen satte i halsen och fick inte upp den hennes mamma handla snabbt och tog upp henne och när hon bra henne på det viset om magen lossna biten och hon kunde andas igen stackars hennes mamma hon var rent i från sig det hade hänt en gång tidigar och det är ju så leskit och man får ju panik när ens barn inte får luft och man känner sig så hjälplös... Tyckte hon var jätte duktig och sköte det jätte bra...
Nu sove Ellenora men sen så ska vi köra hem moster Erika och hälsa på mormor... Skön höst dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0