Längtar till i morgon

Äntligen säger jag bara ska jag få lite hjälp på traven med min vikt ska gå på aktiv deras Xstravagansa och det bästa är att man får en genomgång av en diettist och vikt koll och annat rolig berättar mer i morgon då jag varit där men ja jag är MAT BEROENDE och behöver hjälp men har ej fått det av läkare de har endast skickat mig till sjukgymnast blir inte tagen på allvar men jag ser allvaret i mitt beroende och det är sjukt rökare alkolister får hjälp om de vill men då det gäller matmissbruk så e det svårt att få hjälp man måste då få allvarliga problem innan något händer innan man kan få något stöd och så jag vet hur man ska göra vad man ska göra och vad som gäller för att gå ner trotts det kan jag inte göra det då mitt sug blir för stort och jag kan inte stopa mig själv längre så nu vet ni det och jag hoppas att ni förstår att det är sjukligt att ha det beroendet som allt annat ::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0