Dag 3 Är här

Gick upp halv nio idag tog på mig och min dotter varma kläder eftersom det regnar och blåser ute idag gick en lång runda.
klockan var 09.10 när jag startade var hemma igen 10.20 kändes riktigt bra.
Frukost kl 10.30 fullkornsgröt smaskens =0) och en clementin...

Väntar på att klockan ska gå har ett stort sug nu på allt men ska inte ge mig ska klara det här en kopp kaffe kanske kan hjälpa. Ellenora trivs att åka runt men bara en gång sen är hon trött på det hahaha.

Ska gå igen vi halv fyra tiden ska till herbalife lokalen och höra lite om deras prudokter men tror inte att jag ska ge mig in i det så jag är nöjd med riktig mat fast tips kan man ju alltid få...
Vi får se sen är det en fråga om hur mycket det kostar och så....

Var på herbalif för en liten stund sedan fick reda på hur mycket fet och muskler jag har i min kropp
fet massan var 44.5 % inte bra alls men muskelmassan var 55,5 % vilket är mer en hälften av vikten så ja nu vet man det och ja jag dricker för lite ska minst dricka 3 liter om dagen och äta 110 protin som jag behöver nu vet jag det jag har brister på protien och fick tableter som jag ska ta plus lite shakar kul ska i allafall ge det två veckor det var det jag hade råd med =0) sen så klara jag det på egen hand men skönt att få lite info och en måltidsplan.

Jag gick en runda till och från herbalife lokalen ca 45 dit sen så tog jag en liten extra runda hem så det blev 50 min hem i rask takt woohoo kände för lite mat som jag nyss åt ganska gott och jag känner mig lite piggare med teet de gav mig...
Jag åt köttfärs med sallad....

ska nog ta en runda sen men mest för att varva ner ..

Ett tips det gäller att hitta balancen i sitt ätande så att man inte känner sig hungrig mellan målen och drick mycket vatten under dagen både te vatten och vanligt kranvatten minst tre liter om dagen eller mindre ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0