7

woohoo 7 dagar utan godis avklarad och ja man fick en träff med en av de som jobbar på herbalife idag han gick igenom lite om vad jag ska göra osv men blev mest snack sen ringde L från herbalife och ja jag sa som det var att man inte hade råd och fortsätta men hon babla på och sa att vi kunde köra ett annat pogram osv jag sa nej nej nej fatta sa jag till sist blev arg och kände mig kränkt har man inga pengar så har man inte och då sa hon men du äter väl vanlig mat hur har du råd med det jag bara tänkte jamen hallå jag betalar herbalife shaken och sen ska jag även betala mat vilket kommer att resultera med att det kostar mig mer ju idiots ....

Jag har rört på mig som jag ska och har även druckit lite idag inte tillräckligt vet jag men hade fullt upp hela dagen börja med mamma gruppen där man fick bulle men tog fullkorns bulle så det var ju lite bättre sen träffa tränare slash herbalife säljare på bibloteket och sen iväg till jobb sen hem gå en runda och så klart hinna äta imellan med jippi härlig dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0