håller

på med mina mål än har jag inte lagt mig maten går bra känner ingen hunger just nu men håller på att bli sjuk tror jag min lilla dotter är ju sjuk har feber och ja ont i kroppen verkar det som jag hoppas på att klara mig utan att bli allt för dåligt men man vet ju aldrig. Har varit ute ett antal gånger idag min bil är lagad och betald men inte så bilig nota inte men men nu har man radio igen fast det var det biligaste på bilen hoppas inget mer händer nu då går jag under har skickat papprena till försäkringskassan skönt avklarat. Handlat födelsedagspresent till min bästa väns son som fyller år snart....  Varit på polishuset pratat om det konstiga samtalet jag fick igår och ja det var skönt att få det gjort eftersom det handlar om ens egen säkerhet så man inte åker fast för något som inte jag gjort...
Ringt min syster men de har fullt upp med flytt just nu vill prata med henne om julen mer vill jag inte säga...

Har bestämt att Ellenora inte ska äta griskött och hoppas min familj kan förstå min önskan där jag vill inte att hon äter griskött iallafall eftersom hennes pappa är muslim och ja min dotter är döpt så det är det minsta jag kan ge han typ....
Hmmm imorgon vet jag inte vad som jag ska gör men har funderingar att köra till center syd eller bara ta det lugnt och planera vad det är jag ska inhandla till min familj och så klart min dotter med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0