svallande jobbiga känslor =0S

Mina känslor åker upp och ner finns inget mellan ting och det är jätte jobbigt man vet inte riktigt hur man ska hantera dem. Känns som man har förlorat kontrollen över sina känslor.
Känner mig ibland så ensam trotts att jag inte är det så finns känslan av ensamhet nära mig ändå. Ibland känns det som om man är osynlig och bara önska att någon såg en men oftas så är det min dotter som jag älskar väldigt mycket som syns mest och jag glöms bort lite. Det är inte lätt att ta hand om en bebis ensam och inte ha pappan i närheten han finns men han finns inte nära oss han finns så långt bort i ett annat land. Vår dröm min dröm var att vi skulle göra denna resa med Ellenora tillsammans inte viste vi att vi skulle behöva göra det på vars sitt håll pga regler och lagar och visum känns så orättvist känns så kallt och hårt ibland saknar någon att dela min glädje med då vår dotter gör sina framsteg. Att kunna ha någon som tar hand om mig med vet det låter kanske konstigt, men som ensam mamma behöver man verkligen få känna att det man gör är bra nog. Och man behöver också få känna lite kärlek vist får man kärlek från sitt barn och vist ger man kärlek men det är något som saknas. Känner mig elak näre jag skriver så här älskar min dotter väldigt mycket och hon är så underbar.
Bara att det känns som man glöms bort vet att man inte gör det men känns så.
Hoppas att snart så kan jag få känna mig lite bättre vill ju kunna vara en bra mamma och göra det andra gör just nu har jag ingen lust och är väldigt trött har haft en och en halv vecka utan helhets sömn då min älskling har varit sjuk och inte få ro att sova och det känns... Kände mig så liten och så hjälplös då min dotter inte mådde så bra inget hjälpte inte medicin eller näsdroppar hjälpte inget så hemskt vill ju inte att hon ska ha ont eller vara ledsen usch hoppas det blir bättre nu..
Mina känslor för hennes pappa går upp och ner hit och ditt vet inte riktigt vad jag vill en sak vill jag och det är att han ska bo i sverige kanske med oss eller själv men bara att han kunde finnas här hade fått det att kännas lite bättre... Jag mår bra när han är här och jag behöver inte alls äta så mycket som annars då jag tröst äter och det säger ju inte lite.... Hjälp mig ! Hur ska jag göra vill ju inte såra någon men det kommer bli så tyvärr...
Måste tänka på vad jag vill vad jag känner för och vad som gör mig lycklig och hoppas att man tillsist accepterar mitt val men det är mitt val ingen annan och ingen kan säga gör inte så gör inte det och ta inte den ta den andra osv ingen kan bestäma hur jag ska leva mitt liv eller med vem det ska bli !!!
Lev med att jag lycklig och bortse från allt annat krosa inte mig tryck inte ner mig jag är vuxen och gör mina egna val ingen kan ändra dem så är det snälla låt mig leva mitt liv snälla...
Har haft det tillräckligt jobbig !

Lite blabla från mig behövde bara skriva av mina svängande tankar lite Vill inte såra någon bara känslor och tankar jag har inom mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0