Mamma ska snart ha fest

Den nionde oktober ska mamma ha sin fest och ja jag har då en tanke att försöka att minska lite i vikt började i förra veckan med nutrilett ska se om den verkligen funkar efter tre dagar hade jag gått ner 3 kilo men sen blev det lite gott gott i helgen hos min mamma =0) och då skippa jag helt nutriletten men nu är det igång igen..förre bilder för att sen se om jag lyckats till mammas party...
Förutom nutriletten går jag på 30 dagars och oxytarm plus motion minst två gånger dagligen beroende på min dotters tålamod just nu...

Istället för chocklad som jag älskar tar jag en nutrilett bar ganska good och ja kan nog så ut med att ta en sådan istället. Kanske ska göra några sit ups så man kan få bort lite av bebismagen fast när det gäller situps så är det inte min vän alls men ska försöka göra dem ändå =0) kommer att uppdatera mig så fort jag kan och hur det går... Energin är kanske inte den bästa man blir ganska så svag av nutriletten då den är väldigt kalori snål. Kommer bland annat att ta lite frukt och grönt som kompliment så man inte blir rent slut körd...
Fast denna diet är bara för nu en slags utrensnings diet vill ja ha det som =0)

kl är nu 13.10
Väntar på att min dotter ska vakna igen då tänkte jag att vi skulle ta en tur i det härliga höstvädret ska ta med mig kameran så att man kan ta några sköna bilder det blir först att gå en lång runda sen så stannar vi i trollsjön så att Ellenora får gunga lite och där efter blir det hem gång =0) en bra början på andra veckan hoppas det inte känns så jobbigt att gå idag som det gjorde igår. Kändes som man stod och stampa på samma ställe hela tiden och det tog emot att gå framåt men vi gick en bra runda ändå i slow motion som det kändes gick ifrån mitt hem som ligger en bit från centrum det heter norregatan samma väg som jysk gick mot centrum ner mot stadshuset och sen upp mot Ica vilken är en hemsk bake men den gör gott sen hem igen...

Ellenora vakna vid 14.00 och 14.26 tog vi på skorna för att ta en skön promenad i det härliga höstvädret stanna till i tollsjön så att Ellenora fick leka lite på lekplatsen hon var inte speciellt road att sitta i vagnen inte, men när hon väl fick komma av och leka i sanden och gunga lite var hon nöjd..
Vi var hemma igen 16.55 och väl hemma blev det middags dags för oss båda vi hade blivit hungriga av allt lekande denna gången så för min del var det ett riktigt mål mat jag skulle äta. Sallad med mini majs, gurka, lök, soltorkade tomater och så feta ost till det hade jag stekt två lövbiffar så gott det var Ellenora fick lite ris vilket hon tycket var gott att mums på =0)
min middag mums =0P

Fredag
Okej nu så har är det fredag och ja jag fuska idag choklad och chips så gott det var men nått får man unna sig det är inte lätt att låta bli godsakerna när man handlar och imorgon är det begravning har inte bestämt om jag ska åka eller ej kanske får se.
dessutom är det ju marknad så härlig då ska det handlas körsbär och krydder kanske lite marknadsgodis... Så sund är jag nu men det har en förklaring är lite nere....

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är ju jättefin som du är gumman! <3

2010-09-22 @ 19:34:03
URL: http://thenewtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0