ibland

ibland så säger man saker som man inte menar men de sätter så djupa spår i en och de kan skade otroligt mycket. Tänk på vad man säger och hur man säger det för att det kan miss uppfattas av den andra personen du kanske säger rätt men den som hör det förstår fel. Ifråga sett vad personen igentligen menar annars kan det skapa smärta inom en. Jag missförstår ibland saker sen går man och grubblar och grubblar över det och mår allmänt dåligt och då man sen kommer och frågar vad personen igentligen mena och om man förstått rätt och den personen säger å nej inte alls så jag menade då känner man sig så dum att man gått och mått dåligt för något som inte fans hmm nu låter detta jätte snurrigt haha ha tålamod med mig så klurar ni nog ut det hela ändå!!!
Bara en sak att tänka över som jag själv nyss tänkte för jag nyss missuppfatta något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0