Ellenora Växer

Min lilla dotter bara växer och växer tycker tiden går sår fort nu hon kryper runder öppnar låder dörrar ja allt som hon når.
Hon ställer sig upp och går runder vid bordet det är så fantastiskt att se. När vi är hos min mamma hennes mormor så gillar hon att gå i trapperna helt upp och sen ner vill hon ha hjälp så stor min lilla tjej börjar bli. Hennes mormor har kattor och när hon får syn på dem blir hon överlycklig och ska krypa till dem hon pekar och säger da och hon har även börjat att säga hej kissen och pekar sen kryper hon fram nyfiket klappar kissen fint och är så mallig att hon får chansen att göra det oj oj oj vad glad man kan bli för bara små saker men det är så underbart söt att se henne med katten och se hennes glädje det glädjer mig eftersom det är mina gamla katter William och Lillan. William går alltid fram till henne och försöker att strycka sig emot henne och då ger Ellenora ifrån sig ett glädjande ljud men Lillan gömmer sig och springer ifrån henne den katten har alltid varit rädd för barn men det har hänt att hon kommit fram och stått lite längre från henne och beundrat henne men aldrig vågat sig nära...Ellenora är snart tio månader den 23 oktober blir hon det och i förra veckan vägdes hon och mättes hon är 73cm lång och väger 9,2 hon hade endast gått upp hundra gram men växt 4 cm så det hade ju sin förklaring hmm konstig verken jag eller hennes pappa är så långa men å andra sidan min familj e ju långa och det är hans med så det kan ju ha med släkten att göra haha.

Lillan och William .
De bor hos min mamma nu och de trivs så bra mamma min bor på landet och det finns fullt av utrymme att leka på så skönt för dem saknar dem ibland men jag vet att de har det jätte bra hos min mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0