Varför känner jag så här

Jag känner mig ledsen i mellanåt vet igentligen inte varför jag känner som jag gör. Ganska jobbig känsla jag har inombords känner mig misslyckad med allt jag gör vet att jag är bra mamma men ändå har jag denna känsla jag försöker gå ner i vikt men lyckas inte utan frosar i mig mat äter som om jag aldrig sett mat för och kan inte stoppa mig känns inte bra alls...
Kan äta fast jag är mätt det är som om någon säger äääääääääättttttt usch jag vill inte jag vill ha styrka och klara det men min styrka och kännsla av att det är dags försvan huuu ja..

Försöker förstå varför men kan inte det.
Har känsla av att mina vänner har glömt mig och att jag inte syns mådde inte bra när min dotter skada sig och skrev lite på min status om det på facebook men ingen fråga vad som hänt eller hur det var med henne nä kanske min status inte syns alls nu då????



Kommentarer
Postat av: Linda

jag får inte upp dig som nyheter! de e bara när jag går in på dig som jag ser vad du skrivit.....

2010-10-06 @ 18:25:05
Postat av: Elin

Okej. Vet ej hur man gör för man ska komma upp där kram

2010-10-06 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0