Imorgon

I morgon börjar dagen med att stiga ur säng och komma igång haha.
Vi ska åter igen på träff med mamma gruppen på västanvinden vilket är väldigt trevligt man får se nya och gamla ansikten där många nya nu och det är roligt vi har även börjat att bada en gång i månaden i varmvatten poolen så skönt och Ellenora älskar det. Men i morgon är det fika snacka och leka med barnen som gäller och de som håller i det är en sjuksköterska och en psykolog och det kan vara bra för man har många frågor om bland annat sömn, matning aktiviteter som man gör med sin lilla bebis osv sen är det också ett sätt att koppla av lite och träffa andra mammor i samma situvation nästan som en själv.
Dessutom får vi nog åka till tandläkaren med hoppas de tar emot oss imorgonen stackars min lilla ängel =0( ibland blir det inte som man tänkt sig och ibland så blir det bara tokigt usch fy vad hemsk man känner sig =0( (jag har inget gjort min dotter har bara fått min klumpighet)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0