var jätte onyttig igår

åt riktigt onyttigheter bla bröd hamburgare och potatissallad ... Fick reda på efter att jag ätit min hamburgare från Mcdonald hur många kalorier den innehöll åååhhhh fy vad dåligt man mådde jo jag tog en big tasty som innehåller 850 kalorier med allt plus promes 350 kalorier =0S oj oj oj och en cheaseburgare innehöll 300 kalorier fick jag med veta hmm och en kvinna ska äta endast 2000 kalorier dagligen hahahahaha jätte kul det var mer än dem kalorierna som jag fick i mig igår i dag har det varit bättre ätit som jag skullat osv fast nu gäller det att inte överdriva. typiskt att snön ska falla är skit svårt och jobbigt att gå med vagn då...ööö vad e det jag hör ursäker ursäkter ajajaj nu börjar mitt ge järnet svikta :)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0