Dag 9

Man gick upp i tid idag men ingen bra sömn i natt heller fast jag tog mig i kragen och gick en lång härlig runda i det kalla blåsiga vädret i morse och ja jag har fuskat lite åt en shake till frukost vid halv elva och sen var jag ute och åt med min mormor det blev kina buffe jätte gott men man äter ju alltid för mycket än är jag inte hungrig bara propp mätt av kina maten det dåliga var ju riset och nudlarna men även friterad räka och kycklig åt jag och två mini vårrullar så man mår som man förtjänar så min kvälls promenad kommer att vara ganska hård och lång så går det när man syndar....

Fast har inte rört något godis eller någon glass så är ganska nöjd ändå hoppas jag kan fortsätta låta bli det också hade varit bra om de kunde sänka priserna på frukten då det har blivit min godis nu förtiden ja då menar jag färsk frukt inget torkat eller sockrat utan färskt bara ....
Ihelgen kommer jag att unna mig osaltade cazeuwnöter en dl kan väl vara lagom eller ändast en näve vi får väl se om jag är sugen på det när den dagen kommer.....

Gjort min lång promenad nu skönt var det börja gå kl 18.20 och hemma kl 19.40 och avklarat 15474 steg idag jippi känns som en bra start efter en buffe hahaha..
Nu ska ta mitt kinesiska te och sitta och njuta av kvällen.
Tack för mig idag !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0