Nio månader Idag


Idag blev min dotter Ellenora 9 månader kan inte förstå att hon redan är det. Känns som det var igår som jag födde henne men nä det har redan gått 9 månader tiden går fort och hon utvecklas mycket... Hon kan krypa  och hon försöker att gå men hon behöver stöd. Hon kan ställa sig upp och sen sätta sig ner igen bara hon tar tag i bordet soffan mina ben ja bara ett litet stöd behövs för att hon ska ställa sig upp och gå sina små runder utan gåstol. När hon väl använder sin gåstol går det undan och hon gillar att öppna alla låder. Underbart vilka framsteg hon gör tänk att min lilla dotter börja bli stor nu det dröjer nog inte länge förrän hon går utan något. Hon har också fått två framtänder denna månaden och nu har hon fyra tänder.
Haft en tuff vecka min lilla dotter har och är fortfarande förkyld dessutom har hon haft feber och varit gnällig inte lätt att vara liten och inte må så bra. Så hoppas hon får en lugn natt denna natten hoppas...
Älskar dig Ellenora !!!
Hennes pappa var och hälsa på sin älskade dotter för två veckor sen hade en mysig vecka med lite äventyr =0) och han ringde på morgonen logga in på msn och sen ringde han ikväll med för att höra hur det var med oss och han gratulerade Ellenora på sin nio månadersdag med... Han sa att han sakna oss och hörde att han blev lite sorgsen när han sa det... Hoppas att han snart hälsar på igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0