Igår kväll

Min mamma och syster kom på besök hade gjort middag till dom det blev kyckling stekt svamp och rotfrukter stekta i ugnen och sås var creamfreash med smak. Så klart lite sallad med förrätten bestod av sparrislinad i bacon mums gott. Till efterrätt blev det kladdkaka med glass och kaffe ja det kunde ha varit bättre men det var bra nog =0).
Ellenora gick sina runder mellan oss och sa hej hej hej några gånger...Så mysigt så tur man har en underbar familj att umgås med..
I morgon blir min lilla ängel 10 månader och min bästa vän fyller år jippi fast vi ska inte dit i morgon men på söndag då gäller det får lite egen tid med min lilla gumma och hennes underbart rara roliga familj kan behöva ha annat i tankarna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0